Lamp Medeltida pengar Mobile Slot Review – Telefon spilleautomater

Medeltida pengar Mobile Slot Review

Om du sliter med att göra historien rolig, inte panik – bara ladda ner Medieval Money Mobile Slot och bli transporterad tillbaka i tid medan du har mycket kul som du blandar med medeltida kungar och drottningar i oldtiden. Några av de tecken du vill möta under det här spelet inkluderar den skrämmande kungen, den glamorösa drottningen, den vackra dammen och den galante riddern. Dessa tecken visas i spelet som de högsta betalande symbolerna. Andra symboler du kan förvänta dig att se är alla lika relevant för det medeltida ämnet, till exempel en jesterhue, en bue och pil och en drage!

Spelet har fem hjul och 20 betallinjer med många möjligheter att vinna några bra utbetalningar. Du kan vinna upp till 200 gånger din ursprungliga satsning om du spelar dina kort korrekt och utnyttjar scatter-symbolerna som sprider sig över spåren.

Det finns också en handfull bonusrunder och -funktioner i video slotspillet, inklusive wild-funktionen och middelalderens pengespil. Wild symbolet jag spelar är jesterhatten, och det kommer att ersätta alla symboler på hjulen utom mål symbolen.

Den medelalderske pengene spelautomat är lite mer spännande. Det är brand totalt; Money Bags Picker, Joust Free Spins, Staveplockeren och Dragon Path Bonus. All four of these add to more elements of fun to the game and increase the player's chance to take home a bigger victory than expected.

Framställd av IGT Gaming och hittades på webbplatser som Green, Medieval Money Mobile Slot, är kanske inte det mest avancerade spelet producerat av IGT, men it is definitely one of the most unique, given theme, and also one of the most entertaining. Med brand olika bonusspel, högkvalitativa grafik och animationer och några snygga figurer att mötas undervejs, vill du hitta dig själv att ha en whal av en tid när du spelar spåren i det här spelet.