Lamp Hall of Gods Mobile Slot Review – Telefon spilleautomater

Hall of Gods Mobile Slot Review

Jag pantheonen av wonderful spilleautomater det är ett namn som kommer att skilja sig ut över resten. Ett namn framför allt signalerar kvalitet och storhet. Och det heter Guds Hall. Detta är absolut en av de bästa och mest imponerande slots ute och den mobila versionen är bland de bästa vi har sett. This video slot from NetEnt is compatible across multiple devices, and it's just one of its strengths.

Välkommen till en annan tid, ett annat land. En plats för myter och legender. En tid för moral, monstre och gud! Detta är världen där vår spelautomat Hall of Gods finner plats. Detta var en av de första video slotten att bli riktigt berömd och utveckla en kult som följer runt om i världen. Och det är en bra grund till detta – det är ute av det här världen.

Den enkla, men effektiva grafiken gör det till en av de bästa spelen ute för slotsentusiaster. Det är ingen stor, episk, feiende, spill av troner stil grafik eller video cutaways henne. De handdrevna forestillingarna från dessa norska gud ser varje gång så kul och engagerande som du skulle vilja ha på. Gudene själv utgör symboler med högre värde, så Odin, Loki, Freya, Thor och Idun är den högsta rankingen. Andre symboler inkluderar föremål från norsk mytologi, som en halskjede, ring, en ax och Thors hammare.

När det gäller spelfunktionerna kan du njuta av en Serpent Wild, som ersätter de andra symbolerna med någon kule visualerare. Det är väldigt viktigt när det gäller att bygga upp seger. Därefter är det Scatter-symbolet, som visar ravner och en gravstein. Om du får 3 av dessa vill du 10 gratis spins, 4 vill ge dig 15 och 5 ger dig en fullständig 20. Gratis spinn är verkligen där pengarna är på det här spelet, så håll ögonen på dem.

När det kommer till bonuser, Hall of Gods, vill du inte överraska dig för att lära dig att Thors Hammer är symbolen för att aktivera bonusspelet. Tre av dessa kommer ta dig till spelet, där du kan använda hammaren för att krossa öppna skjold och avslöja premier.

Det här spelet saknar styrka eller klagomål bara för att den är nedskalad på en mobil. Faktisk, om något gör det mer tilltalande. Vi kan spela det medan vi är på väg, och det gör det till ett måste-mobilspel.