Lamp Genie's Touch Mobile Slot Review – Telefon spilleautomater

Genie's Touch Mobile Slot Review

Vad skulle du göra om du hade tre önskemål? This is a question you have without a doubt spilled with friends and family members earlier. Det är något vi alla kan relatera till, och det händer något i vår fantasi. This is probably the reason why genies are so culturally significant. Ideen om en högeste vesen som ger dig tre önskningar är det som drömmaren är gjord av.

Detta är ett spel som fullt ut omfattar det önskemål om magisk inflytande, och sätter oss i en saga som är komplett med en geni och en lampa, men ingen Aladdin. Det är klart från början på Genie Touch är mycket mycket ett spel påverkat tungt av arabiska Nights-historier. Som du kan tänka dig är det perfekt, och det är en rik tapet av rikedom, juveler och rikdom på skärmen.

Tänk om du levde till Aladdin eller Princess Jasmine. Jag är det minsta banker du om i deras univers. Visuellt trekker detta fantastiska slottet ögat på hjul, som tar upp flertalet av spelskärmen. It's a dark, starry night, and elegant architecture also plays a big role here. The result is something that is visually impressive, just like the theme of the game.

Du känner en av saker vi älskar om detta spår? Det faktum att det har en konkurrenskraftig RTP. På nästan 97% är detta ett oerhört spor när det gäller betalningar det gör, och som sådan vill du kunna njuta av vanliga betalningar. Vi känner på detta är plakat-barnet för mobilspelautomat. Det ser utmärkt ut, erbjuder rättvisa och generösa utbetalningsfrekvenser och har fantastisk gameplay-förmåga.

Funktionerna är också exceptionella – med 3 eller flera lampsymboler som orsakar att en Genie visas och omvandlar symboler till matchande symboler. Videre vil 3 Bonus-symboler belöna dig med 10 Free Spins, och Golden Wild-symbolet kan användas till stor effekt för att öka dina vinster.

Detta är ett fantastiskt inbyggt och färgrikt spel, med ett bra tema och många fantastiska vinster tillgängliga. Du kan till och med på Genie Touch har säkert fått den magiska kontakten!