Lamp Elementer: The Awakening Mobile Slot Review – Telefon spilleautomater

Elementer: The Awakening Mobile Slot Review

Science fiction har alltid haft en publik och är fortfarande en av de mest populära genren av modern fiktion. Å föreställa sig hur världen kommer att bli som i framtiden har alltid varit en fantastisk upplevelse. Och det har varit många spel gjorda om denna mycket saker.

Elementer: Uppvåkning är en annan av erbjudanden från Net Entertainment, och det visar bra vad som kan göras i denna genre. Företag kan skapa många olika spel och experimentera med spåren som produceras. Elementer är ett bra exempel på vad som kan uppnås när utvecklare tänker utanför boxen lite.

Måten spelet fungerar på att hjulen är mer som fallande element symboler. När du överensstämmer med några vinnande symboler, kommer de att falla bort och ersättas med friska. Grafikken ser bra ut, och spelet har en kult science fiction-ljudspår som kompletterar det. The game looks as good as it does on your desktop computer, and it's one of the great positives here.

En av att hon är på spel saknar jag multiplikatorer. Det kan inte erbjuda den bästa vinstprocenten, men det betyder inte att du inte kan hämta några bra vinster här också. Snøskred hjul på displayen är inte något nytt, och de kan också utlösa flygplan, som kan fungera för att bygga upp vinnande kombinationer.

Elementen är representerad av olika symboler, och dessa spelar en stor roll för att bygga seger. Du kan också använda en fantastisk Wild-symbol på spelet, som är oerhört allsidigt och perfekt för att skapa de stora vinsterna. Du kan få en Wild från varje element här, och det ger dig en mycket bättre chans till en stor seger. Fire Storm Wild svinger tilgrensende symboler vilt. Air Storm Wild blåser Vild symbol för nya ställningar. Earth Storm Wilds visas på hjul 2, 3 och 4, och förbli där tills det är en vinnande linje. Slutligen är det Water Storm Wild som utökar sig för att täcka hela hjulet.

Som du kan se, tillåter de olika vill ha henne en mycket större chans för framgång och förbättrar dina chanser att vinna stora med jämna mellanrum. Dessa mer än gör upp för några av de svagare elementen i spelet.

Till sist ser spelet säkert ut och hörs otroligt ut, och varje tommers sciencefiction som erbjuder det att försöka vara. Bonus features are great, and soundtrack is also suitable. If there is a criticism of the game, it may be that it is a little too complicated for its own good. Ta bort det komplexa elementet, och spelet kan inte ringa det gör så kanske det är nödvändigt.