Lamp Divine Fortune Mobile Slot Review – Telefon spilleautomater

Divine Fortune Mobile Slot Review

Divine Fortune är ett av de bästa erbjudanden vi har sett från NetEnt på länge. Detta är ett spel som låter spelaren ta en tur tillbaka i tiden till magi och myten i det antika Grekland. Du kommer att njuta av de rikliga, varierade formerna i den gamla grekiska imperien, och ha en sann fantasiupplevelse med detta spel. This offer from NetEnt has been called a masterpiece by many people, and we can not argue there.

Graphics are divine and royal, and they complete definitely all the best components of the game. Du kan känna på sporet ser lite förenklet ut, men vi tror det fungerar. I bakgrunden har vi en översikt över ett gammalt greskt tempel, med till statuen som båda fungerar som kolumn. Symbolen är en blandning av greske bokstäver, samt tecken från gresk mytologi, som Minotaur och Medusa Gorgon. Pegasus är det bästa symbolet som det är Wild, men de andra är decenta också.

This is a game with many strengths and weaknesses. Visst, kombinationsvinduene från grundspelet är ganska underväldigande. Men det är ett av de spel där bonusarna hjälper dig att vinna stora. Det är ett spel du spelar för bonusarna, och du måste veta vad de ska göra för att få full nytta av dem.

Som med alla de stora spåren, är Divine Fortunes tungt med Free Spins. Det här är den bästa sätten att vinna på progressiva slots som detta. Lynbolten är symbolen du vill se efter som det är Free Spins-symbolen. Tre eller flera av dessa kommer att starta dig på din Free Spins-resa.

Det finns speciella funktioner på spelet som också är värda att se på. Wild on Wild är där Wild utvider för att täcka en hel hjuls. Detta sker när en Wild-symbol landare bak en Falling Wild. Falling Wilds Re-spin är der Wild (en Pegasus) lander på hjulet, och byter ner en plats, och tilldelar dig en Falling Wild re-spin.

Håll också öga med bonusspel och chansen att vinna en jackpot. Om du samlar guldmynt, blir de samlade in i urnen längst ner till höger på skärmen. När tre är sammanlagda, kommer symbolerna att bli placerade på utbetalningstabellen, och varje bonus-symbol har en värde på flera gånger din insats. This is the best way to make sure you can earn big money.