Lamp Big Blox Mobile Slot Review – Telefon spilleautomater

Big Blox Mobile Slot Review

Big Blox Mobile Slot är absolut en av de mer unika slottspelarna ute. Med spelet satt i en polynesisk jungel är det för närvarande inte en spelautomat med samma tema tillgängligt. En annan unik aspekt av spelet är att det är nästan 250 olika sätt att vinna på varje tur, vilket betyder att oavsett nivå av skicklighet eller lycka till, kommer du alltid att komma undan att ha vunnit någonting!

Temaet is one that takes players on a journey back in time, and many signs and symbols you can expect to see are ancient relics and statues that spread out over the reels, with someone paying much more than others. Den faktiska grafiken och animationer i spelet är av mycket hög kvalitet och ganska estetiskt tilltalande; Lydene som följer med bilder är lika bra.

Det finns ingen bonusrunder till Big Blox, vilket betyder att det inte finns några scatters och ingen gratis spinn. Jag kommer förstås vara lite skuffande för spelarna, men när du lär dig att det är nästan 250 olika sätt att vinna i en väldigt enkel sätt utan att behöva alla bonusrunder, kommer du snart att känna dig mycket mer positiv om spel! Tack vare de många sätt som spelarna kan vinna är det väldigt sällsynt att låta spelet ha gjort absolut ingen pengar.

Det är inte helt sant att det inte finns bonusfunktioner i spelet; mens det inte finns några vanliga bonusfunktioner som scatters och gratis spinn, är det Big Block Feature, vilket är helt unikt för spelet. Big Block-funktionen ger spelaren möjligheten att multiplicera sin vinst genom att producera ett block med symboler som sprider sig över alla spår.

Selve spelet är enkelt. Det är bra att spela, det går inte för mycket på gång, och så spelare kan få det mycket snabbt. Perfekt för nybörjare, är spelet fortfarande av hög kvalitet, så medan du kanske är ny på spel, vill du inte känna att du spelar ett grundläggande spel för eleverna.